პროექტის სახელწოდება
|
მოდიფიკაციური ცვალებადობა
|
პროექტის მთავარი იდეა
|
მემკვიდრეობითობის კანონების ჩამოყალიბება და
მსჯელობა ცვალებადობის ფორმებზე
|
პროექტის აქტუალობა
|
მოსწავლეებს გამოუმუშავდებათ სოციალური უნარ-ჩვევები, ,კომუნიკაციის, ჯგუფური
მუშაობის ,რესურსების ორგანიზების, თანამშრომლობის უნარები
|
პროექტის მიზნები
|
მოძიებული ინფორმაციის საშუალებით შესაძლებელი გახდება ცვალებადობის ფორმების გარკვევა ,გაარკვიონ არის თუ არა მოდიფიკაციური ცვალებადობა გარემო პირობებზე დამოკიდებული ,რა
ფაქტორები ახდენს გავლენას მოდიფიკაციურ ცვალებადობაზე
|
მონაწილეთა ასაკი
|
16
|
ვადები/ ხანგრძლივობა
|
1თვე
|
მოსალოდნელი შედეგები
|
მოსწავლეები იგებენ ,რომ მოდიფიკაციური ცვალებადობა დამოკიდებულია
გარემო ფაქტორებზე და ის არ არის მემკვიდრული .ადარებენ მემკვიდრულ და
ცვალებადობის ფორმებს და ადგენენ მათ შორის მსგავსება განსხვავებას
|
პროექტისთვის საჭირო რესურსები
|
ინტერნეტი ,სახელმძღვანელო, სხვადასხვა ლიტერატყრა
|
პროექტის მსვლელობა
|
აქტივობა-1. ინფორმაცია მოიძიონ მემკვიდრეობისა და ცვალებადობის შესახებ, რათა გაიმყარონ თეორიული ცოდნა.
აქტივობა-2. მოიძიონ ფოტოები ფენოტიპურ ცვალებადობადობასთან დაკავშირებით
აქტივობა3 პრეზენტაცია-თემაზე ; ,,მოდიფიკაციური ცვალებადობის გავლენა ორგანიზმზე’’
აქტივობა-4 მოაწყონ დისკუსია თემაზე:,, გარემო
ფაქტორების გავლენა ორგანიზმზე და მისი შედეგები.’’
აქტივობა-5. დისკუსიის შეჯამება
|
საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან, ესგ-ს-თან
კავშირი
|
გეოგრაფია,
|
მანანა სურმავა
|
|
ხელმძღვანელის ელ. ფოსტა
|
Mananasurmava2000@gmail.com
|
პროექტის ვებ-გვერდი/ ბლოგი
|
mananasurmava2000.blogspot.com
|
ს ა ს წ ა ვ ლ ო პ რ ო ე ქ ტ ი
Subscribe to:
Posts (Atom)
დგევანდელი დღე იყო ნაყოფიერი ჩემთვის. ქ-მარიმა თქვენი პროფესიონალიზმისა და დაუღალავი ძალისხმევით მოვახერხე, ბლოგზე ინფორმაციების ატვირთვის...
-
ვისწავლეთ ბლოგის შექმნა, ატვირთვა, შეფასების ტიპები,სასწავლო გარემო, შეფასების კრიტერიუმები,შეფასების მიზნები. განსაკუთრებით მინდოდა ბლოგის ...
-
გავიარე ბლოგზე რეგისტრაცია, გამოვაქვეყნებ გაკვეთილის გეგმას, პრეზენტაციას,შეფასების რუბრიკას,სასწავლო პროექტს და სხვა ინფორმაციებს ჩემი საგ...
მომეწონა
ReplyDelete